tisdag 25 februari 2014

Lotta Bromé i P4 Extra

Jag har pratat med Lotta i P4 Extra i dag.

Lotta har jag haft som förebild och idol i väldigt många år. Inte hade jag en tanke på att jag skulle få prata med henne någon gång.

Jag vet inte om dagens samtal räknas för det var ju givna frågor på temat flytta ut på landet och inte något personligt möte. Men det kvittar för det var ju faktiskt Lotta jag pratade med. Hon låter verkligen så där skönt lugn på telefon också precis som jag föreställt mig och som hon låter när man hör henne på radion.

Jag skulle nästan kunna tänka mig att Lottas puls följer den vi har här ute i skogen. Så Lotta, har du vägarna förbi är du välkommen på en fika. Tack för samtalet.

Välj "lyssna utan musik" och dra markören till 00:09:00 http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/329292?programid=2151&playaudio=4867701



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar