torsdag 2 januari 2014

Öppna sinnen

I går kväll upptäckte jag något. Det doftade gott. Och eftersom den här bloggen handlar väldigt mycket om mig så kanske det inte blir så svårt att gissa. Det var jag som doftade gott.

Före Testosteronet och inte minst under uppehållet jag gjorde har jag tyckt att jag luktade lite surt. Hur mycket jag än duschade kom det en unken och lite sur lukt från min hud. Den doften försvann när jag började med Testosteron. Jag tänkte inte på det då men när jag gjorde ett uppehåll med Testosteronet så kom lukten tillbaka och det var då jag kom på att den varit borta och att jag alltid irriterat mig på den.

I går upptäckte jag att lukten är borta. Nu doftar jag bara gott. Min kropp blir sur utan Testosteron helt enkelt.

För övrigt blöder jag fortfarande men inte lika mycket. Hoppas bara detta blir sista gången. Jag vill fokusera på allt positivt men det är svårt stundtals att blunda. I dag ska jag fokusera på att återställa min syverkstad som varit undanstuvad under jullovet. På tisdag ska verksamheten komma igång igen.

Nu har jag verkligen fått nog av jullov. Varför ska det vara så långt? Två vardagar och tre helgdagar kvar. Mina sinnen är inte bara öppna. De är överlastade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar