tisdag 4 juni 2013

Natt

Min dator har kraschat. Min laptop alltså. Sitter vid en stationär dator nu. Men allt på laptopen är oåtkomligt just nu. Jag har hittat grejen med stort G som ska rädda mig från detta hemska öde. En liten ask som man sätter hårddisken i så det går att komma åt allt sparat. Väntar på att den ska landa i min brevlåda.

Jag har faktiskt en extern hårddisk och jag borde verkligen införa det som en daglig rutin att säkerhetskopiera. Jag ska försöka arbeta in den tanken en stund så får jag se om det fungerar.

I dag har jag klippt gräset i pappas trädgård. Syskonen var också där.

För övrigt är det lite tungt nu. Mycket trassel, tråkiga möten och jobbiga saker som ska redas ut. Lite hopp och framtid finns också med. Nästa vecka ska jag till Endokrinologen. Eller hormonläkaren för att göra det lite mer begripligt. Endo sysslar med allt som har med hormoner att göra. Läkarna har förvarnat mig att en kroppsvistering, eller undersökning heter det kanske, ingår i det besöket.

Jag är lite dålig på att skriva nu. Jag behöver väl tid bara. Men just nu känner jag bara att jag behöver sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar