onsdag 29 maj 2013

Vi vänjer oss

Internet är verkligen smart. Beställde ett par skor i förrgår. Tänkte att sneakers i tyg kanske passar bättre än sandaler vid vissa tillfällen. Beställde alldeles nyss schampo från Tigi. Skickas från utomlands eftersom det kostar dubbelt så mycket i Sverige. Ja det är dyrt (ändå) jag vet men vad ska en göra. Det blir dyrare att köpa billigt som jag ändå inte tål eller gillar.

Dottern klagar på att mitt hår luktar "äckligt". Jag har använt hennes schampo någon vecka för mitt tog slut. Glömde stänga locket så det sista rann ner på golvet i duschen. Nu beställde jag den stora flaskan med pump istället.

Dotterns hår doftar gott men det är så klart en ovan doft på mig. För övrigt ska hon också få schampo från Tigi med en doft (och färg på flaskan) som passar henne. Kan gissa vad hon kommer välja om hon får bestämma.

Möte var det tänkt i går men det flyttades fram en vecka. Jag ägnade gårdagen åt att tvätta och började sy färdigt några ufon som legat halvfärdiga ett par år eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar