söndag 2 november 2014

Premiär

Jag har badat! Jag och Esmeralda åkte till badhuset i Klippan i början på höstlovet. Åh vad härligt det var!

Kändes helt naturligt att byta om på herrarnas och att bada utan tröja. Inga konstigheter alls med det. Jag bytte om till badbyxor på toaletten. Passerar inte så bra med rumpan bar om man säger så. Vi duschade precis innan vi åkte så vi behövde inte duscha på plats.

Det var så härligt. Frihet! Äntligen.

¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨

För den som själv är transkille kan jag tipsa om att använda packer och kalsonger med gylf som blir en bra ficka för förvaringen. Det fungerar utmärkt. Ja jag vet att det är "förbjudet" att ha kalsonger under badbyxorna. Se bara till att de är rena så tror jag inte reningssystemet kraschar av att några enstaka transkillar tar sig friheten att använda sina proteser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar