lördag 22 november 2014

Huvudvärk

Tio dagar kvar till nästa injektion. Jag mår inte bra. Vet inte om jag är sjuk eller om det är testosteronnivån som ställer till det. Eller kanske en kombination. Bara för en stund sedan kom  den där känslan av olust över mig. Som någon slags ångest i magen. Jag har haft huvudvärk i flera dagar. Halsbränna har jag också känt av mer än på länge. Jag känner mig trött och yr, har ont i nacken, sover dåligt. Välkommen till Loves sjukstuga.

Esmeralda åkte hem till en kompis och lekte några timmar i dag. Under tiden passade jag på att sova. Nej det där är inte sant. Jag staplade ved, städade ute och inne och röjde lite sly på tomten.

Nu ska jag titta på "Så mycket bättre" på TV. Det är Carolaspecial i dag, Ska bli kul att höra hennes låtar tolkas av de andra artisterna. Måste hämta in lite julmust från verandan och poppa popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar