onsdag 11 juni 2014

Årstiderna

Från vår till sommar och väldigt tyst i bloggen. Jag har haft fullt upp med livet. Tiden har inte räckt till. Vi gick från påsklov till magsjuka och sedan förkylning och efter det följde nytt skollov med valborg och första maj och så gick tiden. Sedan fick jag ryggskott och veckan efter åkte vi iväg på en fantastisk resa i tio dagar.

Nu har det hunnit bli juli månad. Jag fyller snart 47 år.

Tomten är vildvuxen efter alla sjukor och ledigheter och trimmern föll i bitar i förra veckan så jag väntar på trädgårdsfixarna som ska komma så snart det blir min tur. Hoppas det hinner bli av innan midsommar.

I går var jag hos Logopeden. Rösten ligger nu på 120,8 Hz. Manliga skalan sträcker sig från 85 till 155 så det ser bra ut. Jag kommer få en tid igen i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar