torsdag 27 mars 2014

RFSL Malmö

RFSL Malmö har haft årsmöte. Jag fick frågan från ordföranden om det gick bra att hon nominerade mig till Styrgruppen för Regnbågsfestivalen 2014 och till Kongressen. Egentligen hade jag bestämt mig för att hoppa av men jag tänkte om och sa ja.

Årsmötet valde att tillsätta en helt ny Styrgrupp och ingen av oss som var med 2013 röstades in. När det gäller Kongressen valdes Styrelsen för RFSL Malmö och de kan om de vill utse ytterligare två delegater. Jag har inte hört något från dem så jag är sannolikt inte aktuell.

Det är inte helt okomplicerat att engagera sig i en lokalförening som egentligen inte har sitt upptagningsområde där jag bor. Så jag får tänka att det ändå blir bäst som skett att de som bor i Malmö sköter förtroendeuppdragen. Jag önskar RFSL Malmö ett harmoniskt och givande verksamhetsår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar