onsdag 29 januari 2014

Snart är det torsdag

Om inte vädret ställer till det bär det av till Stockholm i morgon. Jag måste åka tidigt. Flyger tur och retur. Först träffa läkaren som ska operera mig sedan casting och efter det en fika på stan och direktrapport i Radio Kristianstad per telefon.

Dagen i dag har jag mest pratat i telefon eller jagat folk per telefon och själv också blivit lite jagad per telefon. Tur en gillar att kommunicera. Jag har lite av torktumlarkänsla i huvudet. Det går bara runt. Bakade tekakor tidigare i dag och har gräddat plättar i kväll. Passade på att sy om två binders också. Jag fattar inte hur jag hinner med allt.

Egentligen hade jag tänkt sy upp något som jag kunde ta med på castingen men det hann jag inte. Jag skar ut delar till en dopklänning men där var det slut på tid och ork. Jag är inte mer än människa. Det räcker bra så. Jag får ta med mig lite av det jag har även om det bara är väldigt enkel sömnad. Går jag inte vidare till slutcasting så har jag åtminstone varit på en casting. Det är bra att ha den erfarenheten också.

En mycket kär vän ringde mig i går. Jag blev jätteglad men jag tror inte känslorna hann ikapp mig förrän vi lagt på luren. Då kom glädjen och spred värme i hela mig. Jag blir så glad när jag får veta att de jag tycker om har det bra. Då mår jag också bra.

Nu sovdags för morgondagen lär kräva en del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar