torsdag 23 januari 2014

Nu är det klippt

Varit på Hörsel- och dövenheten i dag. Fick en timmes utbildning av hur örat fungerar i allmänhet och hur mina öron fungerar i synnerhet. Eller kanske snarare inte fungerar, beroende på hur en ser på det. Jag ska få någon liten apparat, men fick med mig några papper som jag ska läsa på först så jag bättre kan sätta mig in i hur det fungerar. Känner mig redan lite klokare, utan att ha läst papperna.

Efter besöket hos Hörsel- och dövenheten åkte jag vidare till Väla för att klippa håret. Jag har valt en ny frisör så jag var lite orolig. Men det var helt i onödan för min nya frisör är toppen! Han heter Hasan och han är både trevlig och väldigt bra på att klippa.

Jag är slutkörd. Min mage har kollapsat och jag har haft ont i huvudet hela veckan. Esmeralda ska tillbringa helgen hos vänner och det är verkligen i grevens tid att jag får ensamtid. Jag orkar inte mer nu om jag ska hålla samman. Nu sätter jag stopp för alla engagemang och evenemang fram till Stockholmsresan. Jag funderar till och med på att ta en paus från Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar