fredag 29 november 2013

Blodprov

Varit iväg i dag och lämnat blodprov. Satt i väntrummet och såg en person med numret före mig tas emot av en väldigt vad säger man... good looking sjuksköterska. Hoppades på att han inte skulle ta emot mig också. Men det gjorde han.

Nu sticker det till, sa han innan nålen gick in. Jag kände absolut ingenting. Bra det för jag lär få vara med om detta ganska regelbundet framöver. Nu är jag iofs inte spruträdd det minsta men det är en klar fördel om det inte gör jätteont eller blir ett stort blåmärke efteråt. Det värsta återstår. Att dra av tejpen från min håriga arm. Kanske ska raka armvecket innan nästa gång.

De verkar ha glömt mitt recept för det finns inte registrerat än. Tidigast på tisdag får jag ta injektionen så jag hoppas receptet är skickat tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar