torsdag 18 juli 2013

Redo för allt

Nu är det mycket igen. I morgon ska vi åka både norrut och söderut. Först ordna nytt id till mig sedan handla och hem med varorna. En snabb dusch, lite mat i magen och sedan till Malmö för Re-Union med Regnbågsfestivalen.

På lördag ska vi åka och handla igen. På söndag ska det sista förberedas inför kalaset. På måndag är det kalas.

Just nu håller jag på med Regnbågsfestivalens bildspel samtidigt som jag bakar. Anledningen till att jag kan detta är inte alls kul.

Dottern ligger utslagen på soffan och har feber. Så allt hänger tämligen löst nu. I värsta fall får vi flytta kalaset, handla senare och låta bli att delta i Re-Union. Bildspelet kan jag lägga ut på webben så det blir tillgängligt. Kakorna ligger bra i frysen.

Jag är förberedd för alla eventualiteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar