tisdag 21 maj 2013

Skäggiga damen

Jag har fått ont i axeln. Eller egentligen har jag haft ont i den i flera månader redan men det har förvärrats rejält senaste dagarna. Kunde knappt sova i natt för att det gjorde så ont. Jag måste nog gå till doktorn. Läkarundersökningar känns inte alls lockande nu. Sicket elände.

Väntar på min nya binder. Hoppas den kommer den här veckan.

Tisdag och onsdag händer det inte så mycket så vitt jag kan se så det blir väl bra att ta det lugnt bara. Funderar på att åka och handla. Behöver snart badkläder.

Blev kallad "mamma" av en annan kund i går när vi var och handlade. Skägget växer så jag måste vara den skäggigaste mamman i hela världen. Mörk röst, skägg och herrkläder. Men ändå detta förbaskade mammandet. Jag tror jag blir tokig.

2 kommentarer:

  1. jag hade gjort samma sak tillbaka. hade det varit en man så hade jag mammat tillbaks och hade det varit en kvinna, så hade jag pappat henne. blir så trött på alla dessa blinda och trångsynta människor. härda ut! det blir bättre!

    kul att skägget växer! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en äldre man. Men jag skulle kanske sagt: "lilla gumman, jag är pappa inte mamma".

      Radera